|
|
Všeobecné podmínky
1. Předmět Všeobecných
podmínek – úvodní ustanovení
Společnost
Daconet s.r.o., se sídlem Ot. Březiny 422, 250 82 Úvaly, IČ: 272 49 859, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, odd. C, vložka … poskytuje následující služby:
a) Prodej a servis výpočetní a komunikační
techniky
b) Zprostředkování přístupu ke službách sítě
Internet
c) Další internetové služby s přidanou
hodnotou
d) Ostatní služby jinde nedefinované služby
2. Definice pojmů
2.1 Ceník služeb je dokument určující
výši poplatků za poskytované služby uvedené v bodu 1. těchto všeobecných
podmínek. Tyto služby dodává poskytovatel na základě Smlouvy.
2.2 Koncový bod služby je standardizované
rozhraní na telekomunikačním zařízení poskytovatele, na které účastník
připojuje svá zařízení.
2.3 Call centrum je specializované
pracoviště poskytovatele, které přijímá objednávky služeb, poskytuje
účastníkovi technickou podporu a přijímá jeho stížnosti na poskytování služeb.
V případě
nefunkčnosti (stěhování, zrušení) call centra je účastníkovi sdělena kontaktní
osoba, která je výše uvedenými záležitostmi pověřena poskytovatelem.
2.4 Kontaktní osoba smluvní strany je osoba,
která zajišťuje přenos informací mezi oběma smluvními stranami, týkající se
plnění smlouvy, a je oprávněna závazně jednat ve věcech podle Smlouvy.
Oprávněný zástupce smluvní strany může písemně určit kontaktní osoby, stanovit
oblasti, které jim náleží nebo pořadí, ve kterém mají být druhou stranou
kontaktováni.
2.5 Místo účastníka je prostor účastníkem
určený pro instalaci telekomunikačního zařízení poskytovatele uvedením
adresy, budovy, podlaží a místnosti.
2.6 Oprávněný zástupce je osoba oprávněná
smluvní stranou jednat a podepisovat Smlouvu včetně příloh.
2.7 Poskytovatel je společnost Daconet
s.r.o. která poskytuje nebo zajišťuje poskytování telekomunikačních služeb
v souladu s platnými právními předpisy dle smlouvy s účastníkem
v rozsahu licencí, vydaných poskytovateli Českým telekomunikačním úřadem
(dále jen ČTÚ ) a generálních licencí,
ke kterým ČTÚ poskytovatele zaregistroval.
2.8 Služba je příslušná služba
veřejná telekomunikační služba uvedená
v bodě 1 těchto Všeobecných podmínek a služby spojené s poskytování
takové služby, dodávané poskytovatelem na základě Smlouvy. Parametry služby
jsou uvedeny ve Smlouvě.
2.9 Smlouva je příslušná smlouva o
poskytování veřejné telekomunikační služby, uzavřená mezi poskytovatelem a
účastníkem včetně dodatků a příloh uvedených v těchto Všeobecných
podmínkách. Poskytovatel a účastník, kteří spolu uzavřeli Smlouvu, se společně
označují též jako smluvní strany.
2.10 Telekomunikační síť je veřejná
telekomunikační síť dle definice zákona č. 151/2000 Sb., o telekomunikacích a o
změně dalších zákonů, v platném znění, provozovaná držitelem telekomunikační
licence, tj. poskytovatelem. Prostřednictvím této sítě je poskytována služba.
2.11 Účastník je uživatel služby,
který je s poskytovatelem ve smluvním vztahu.
2.12 Uživatel je fyzická či právnická
osoba, které je poskytována služba.
2.13 Veřejná telekomunikační
služba
je služba, jejíž poskytování spočívá zcela nebo z části v přepravě
nebo směrování informací telekomunikačními sítěmi třetím osobám.
2.14 Žadatel je osoba, požadující
prostřednictvím vyplněného formuláře poskytovatele, případně i jiným způsobem
zřízení služby nebo technickou změnu poskytování služby.
3. Platnost a účinnost
Smlouvy
3.1 Postup při uzavírání
Smlouvy a smluvní vztahy mezi účastníkem a poskytovatelem se řídi právním řádem
České republiky a to zejména zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, v platném
znění a zákonem č. 151/2000 Sb., o telekomunikacích a o změně dalších zákonů,
v platném zněni.
3.2 Smlouva nabývá platnosti
a účinností dnem podpisu oprávněného zástupce poskytovatele a oprávněného
zástupce účastníka, pokud se smluvní strany nedohodly jinak.
4. Práva a povinnosti
smluvních stran
4.1 Poskytovatel je oprávněn:
požadovat po účastníkovi doložení údajů nezbytných pro uzavřeni
Smlouvy
jednostranně měnit Všeobecné podmínky, Provozní podmínky veřejných telekomunikačních služeb a Ceník služeb.
omezit poskytování
služby po nezbytné nutnou dobu ze závazných technických, provozních nebo zákonných důvodů.
změnit IP adresu, Veřejnou IP adresu z naléhavých technických důvodů i bez
souhlasu účastníka, pokud je to nutné k řádnému poskytováni služby,
přičemž na tuto změnu bude účastník předem upozorněn.
nepřijmout změnu smlouvy požadovanou účastníkem, pokud provedeni takové změny není
technicky možné nebo se účastník takovou změnou snaží obejít některé ustanovení
Smlouvy, zejména placení jednorázového poplatku v případě nedodržení
minimální doby užívání služby ze strany účastníka.
4.2 Poskytovatel je povinen:
zřídit a poskytovat požadovanou službu v souladu se smluvními dokumenty každému,
kdo o tuto službu požádá a souhlasí se všemi příslušnými podmínkami
v těchto dokumentech.
umožnit účastníkovi seznámit se splatným zněním Všeobecných podmínek a
Ceníkem služeb oznámit změnu
Všeobecných podmínek předem účastníkovi ve lhůtě, která nebude kratší než 3 měsíce před účinností těchto změn.
realizovat přijatou změnu Smlouvy, požadovanou účastníkem oboustranně potvrzenou na příslušném Dodatku smlouvy, ve sjednané lhůtě.
udržovat své telekomunikační zařízení a telekomunikační infrastrukturu své sítě v takovém technickém a provozním stavu, aby služba byla poskytována v nejvyšší možné kvalitě.
odstraňovat poruchy
nebo závady vzniklé na svém telekomunikačním zařízeni nebo své telekomunikační
síti v souladu s článkem 6 těchto Všeobecných podmínek Poskytovatel
neodpovídá za poruchy nebo závady vzniklé mimo své telekomunikační zařízení a
svoji telekomunikační síť.
informovat
účastníka
o veškerých omezeních, přerušeních, změnách nebo
nepravidelnostech v poskytování služby,
které jsou poskytovateli v dostatečném předstihu známy.
v případě
stavebních
úprav objektu spojených se zřízením služby zajistit
projektovou dokumentaci přípojného vedeni, nebo
jiný nutný podklad pro jednáni účastníka s majitelem objektu účastníka.
4.3 Účastník je oprávněn:
užívat službu v souladu se
Smlouvou
požádat o změnu Smlouvy
obracet se svými připomínkami a žádostmi na Call Centrum
uplatňovat reklamace proti rozsahu, kvalitě služby a účtované ceně.
4.4 Účastník je povinen:
užívat
službu
pouze způsobem, který je v souladu s příslušnými obecně závaznými
právními předpisy, příslušnou Smlouvou, těmito Všeobecnými podmínkami,
Provozními podmínkami veřejných telekomunikačních služeb, Technickou
specifikací služeb, písemnými návody a pokyny poskytovatele.
řádně a
včas hradit ceny
za poskytnuté služby dle Smlouvy ve výši ceny platné v době podpisu
Smlouvy.
nezneužívat
připojení
k telekomunikační síti, zejména využíváním k jiným než dohodnutým
účelům a neprovádět bez osobní účasti nebo bez předchozího písemného souhlasu
poskytovatele nastaveni, zapojeni, umístění a změny prostorového uspořádání
zařízení poskytovatele mezi koncovými body služby proti stavu při zřízení.
zajistit, aby telekomunikační
zařízení, které připojuje účastník do telekomunikační sítě poskytovatele,
splňovala podmínky stanovené zvláštními právními předpisy. Účastník odpovídá za
stav svých telekomunikačních zařízení, které připojuje na zařízení
poskytovatele včetně nastaveni parametrů, pokud nebude stanoveno jinak.
zajistit písemný Souhlas. Pokud je
účastník zároveň majitelem objektu, je podepsaná Smlouva i Souhlasem. Pokud je
přípojné vedení pronajato poskytovatelem od třetí strany, je Souhlas použit pro
potřeby jednám poskytovatele s třetí stranou. Pokud je přístupový okruh
realizován pomocí bezdrátové technologie, účastník je povinen zajistit případně
také souhlas jiných subjektů(jestliže je podle zákona vyžadován)
s umístěním anténního systému v nebo na objektu a s případnými
nezbytnými stavebními úpravami, které s montáži bezdrátové technologie
souvisí. Hromosvodná soustava objektu musí odpovídat požadavkům ČSN, což musí
být doloženo kopii platné zprávy o výchozí nebo periodické revizi hromosvodu.
Pokud majitel objektu účastníka požaduje za umístění telekomunikačního zařízení
jakoukoli formu finanční úhrady je tato úhrada povinností účastníka.
užívat
dodatečně
zavedené způsoby ochrany telekomunikační sítě, pokud je to ve prospěch
účastníka nebo telekomunikační sítě poskytovatele.
písemně
informovat
poskytovatele (Call Centrum) po
celou dobu účinnosti Smlouvy o změně svých identifikačních údajů, které jsou
nezbytnými součástmi Smlouvy. Je-li účastník právnickou osobou nebo fyzickou
osobou zapsanou v Obchodním rejstříku nebo v jiné zákonem upravené
evidenci, je povinen oznámit poskytovateli veškeré změny v údajích jež
jsou předmětem zápisu do Obchodního rejstříku nebo do jiné zákonem upravené
evidence. Je-li účastník fyzickou osobou, je povinen oznámit poskytovateli
změnu jména a adresy trvalého bydliště (pobytu). Dále je účastník povinen
oznámit poskytovateli změnu fakturační adresy. Změny je účastník povinen oznámit
poskytovateli nejpozději do 7 (sedmi) pracovních dnů ode dne, kdy taková změna
nastala.
neprodleně
ohlásit poskytovateli
všechny sobě známé skutečnosti, které by mohly nepříznivě ovlivnit poskytování
služby, zejména poruchy telekomunikační sítě a závady v poskytování
služby.
zajistit
v lokalitě
účastníka všechny předpoklady, jež jsou potřebné pro řádné poskytování služby ,
zejména:
dát
bezplatně k dispozici
prostory ve svých budovách, v nichž mají být za účelem splněni Smlouvy
instalována a provozována telekomunikační zařízení poskytovatele, a to na dobu
trvaní Smlouvy včetně všech vedlejších plněni, zejména dostatečného příkonu,
osvětlení a klimatizace, případně potřebné vyrovnávače napětí. Účastník tato
zařízení umístí pouze v prostorách vhodných pro uvedené účely.
umožnit
poskytovateli,
připadne poskytovatelem pověřeným osobám, přístup k telekomunikačnímu
zařízení poskytovatele umístěnému v prostorách účastníka za účelem oprav
či údržby.
předávat
pověřeným pracovníkům
poskytovatele informace a podklady nezbytné pro jejich činnost.
zajistit
součinnost
s poskytovatelem při přípravě stavebních a instalačních činností pro
instalaci, úpravu nebo deinstalaci technického zařízení poskytovatele
souvisejícího s poskytovanou službou.
zajistit, aby po celou dobu poskytování
služby telekomunikační zařízení poskytovatele umístěné u účastníka bylo
napájeno výrobcem předepsaným zdrojem energie . Veškeré výdaje s tím
spojené bude hradit účastník.
učinit opatření k tomu , aby v místě
servisního zásahu byl zajištěn vstup do objektu pro servisní skupinu a případně
i kvalifikovanou obsluhu pověřenou účastníkem k zajištění nutné
součinnosti.
učinit
opatřeni
zabraňující nepovolaným osobám v manipulaci s telekomunikačním
zařízením poskytovatele.
vrátit
veškerá telekomunikační zařízení poskytovatele poskytnutá účastníkovi
poskytovatelem při ukončeni smlouvy, popř. jednotlivé služby nebo na písemnou
žádost poskytovatele.
uhradit
poskytovateli veškeré
náklady spojené s telekomunikačním zařízením nebo změnou služby, které
musel poskytovatel vynaložit, protože účastník nesplnil podmínky stanovené pro
tato zařízení či služby dle provozních podmínek veřejných telekomunikačních
služeb.
předložit
poskytovateli
na jeho žádost doklady, potvrzující jeho důvěryhodnost a solventnost.
neumožnit
využíváni
poskytnutých služeb třetím osobám, pokud není ve Smlouvě stanoveno jinak.
zachovávat
mlčenlivost
o všech skutečnostech, o nichž se v souvislostí se Smlouvou seznámí,
ledaže jsou to skutečností obecně známé nebo získá předem písemný souhlas poskytovatele
s jejich zveřejněním, a to i po dobu 3 (tří) let po ukončení smluvního
vztahu s poskytovatelem.
5. Cena služeb a platební
podmínky
Ceny za poskytnuté služby a podrobnosti, týkající
se způsobu jejich účtováni a placení, jsou uvedeny v příslušné Smlouvě
nebo Ceníku služeb platném ke dni podpisu Smlouvy. Je-li cena uvedena ve
Smlouvě, jedná se o cenu pevnou, která se mění jen se změnou Ceníku služeb.
Platný Ceník služeb je účastníkovi k dispozici na www stránkách
poskytovatele. Poskytovatel může požadovat zaplacení zálohy na poskytovanou
službu.
Poskytovatel vystaví
účastníkovi
po skončeni zúčtovacího období, které činí jeden kalendářní měsíc (pokud se
smluvní strany nedohodly jinak) základní vyúčtováni formou daňového dokladu /
faktury k úhradě částky za služby poskytnuté v uvedeném zúčtovacím
období takto:
jednorázové
poplatky
jsou účtovány poskytovatelem po dodání příslušného plněni účastníkovi do 7 dnů
fakturačně či v hotovosti nebylo-li dohodnuto jinak
pravidelné
poplatky
za úplné zúčtovací období jsou účtovány zpětně k poslednímu dni
zúčtovacího období včetně. Zúčtovací období u pravidelných poplatků je
zpravidla období jednoho kalendářního měsíce
poplatky za
provoz
přístupu k Internetu jsou účtovány zpětně k poslednímu dni
zúčtovacího období včetně.
pravidelné poplatky za provoz za neúplné zúčtovací období jsou vypočteny jako
poplatek za jeden den zúčtovacího období násobený délkou neúplného zúčtovacího
období. Poplatek za jeden den zúčtovacího období se vypočte jako 1/30 příslušné
výše dohodnutého pravidelného poplatku popř. za poskytnuté služby či provoz.
pravidelné
poplatky
za poskytování přístupu k Internetu nebo přídavných služeb se začínají účtovat
dnem zřízení nebo provedení změny příslušné služby.
poplatky za
provoz resp.
smluvní hovorné za provoz veřejné telefonní služby nebo přídavných služeb se
začínají účtovat bezprostředně po zřízeni nebo provedeni změny příslušné
služby.
pravidelné
poplatky
za poskytování ostatních veřejných telekomunikačních služeb se začínají účtovat
dnem zřízeni nebo provedeni změny příslušné služby. Pokud dojde k ukončení
poskytování některé služby, pak se pravidelné poplatky, poplatky za provoz
resp. smluvní hovorné za provoz přestávají účtovat počínaje dnem ukončení
poskytování příslušné služby.
Na jednom daňovém dokladu/ faktuře má poskytovatel
právo vyúčtovat platbu za všechny poskytované služby a za služby poskytovanými
třetími stranami, pro které poskytovatel provádí fakturaci.
Dojde-li ke zvýšení
nákladů
přímo spojených s poskytováním služby (např. mezinárodní konektivita, ceny
přístupových okruhů atd.), má poskytovatel právo odpovídajícím způsobem zvýšit
cenu služby.
Poskytovatel doručí vyúčtování na adresu
účastníka, naposledy oznámenou poskytovateli, poštou, osobně nebo jiným
dohodnutým způsobem, a to do patnácti kalendářních dnů ode dne ukončení
zúčtovacího období.
Splatnost
vyúčtováni je 14 (čtrnáct) kalendářních dnů od data vystavení, pokud se
poskytovatel a účastník nedohodli jinak. Úhrada je provedena dnem připsání
dlužné částky na účet poskytovatele. Neuhradí-li účastník vyúčtované částky do
data splatnosti příslušného vyúčtování, je účastník v prodlení
s placením vyúčtované ceny za poskytnuté služby.
Účastník je povinen uhradit vyúčtované
částky i tehdy, jestliže došlo k užívání služby jinými uživateli než
účastníkem. V případě neoprávněného užíváni služby jinými uživateli je
účastník povinen uhradit vyúčtované částky až do doby, než poskytovatel omezí
aktivní užívání služby na základě písemného oznámení účastníka o zneužití služby.
Poskytovatel omezí aktivní užíváni služby co nejdříve, nejpozději však do 24
(dvaceti čtyř) hodin od doby doručeni tohoto oznámeni poskytovateli.
Poskytovatel je oprávněn vyúčtovat účastníkovi
náklady spojené s rozesíláním upomínek a vymáháním pohledávek. Tyto
náklady je účastník povinen uhradit ve lhůtě stanovené ve vyúčtováni těchto
nákladů.
Poskytovatel může požadovat zaplacení
zálohy na poskytování služby a udržováni této zálohy ve stanovené minimální
výši dle ceníku služeb, maximálně však ve výši úhrnu tří měsíčních plateb podle
příslušné Smlouvy. Poskytovatel je kdykoli oprávněn použít tuto zálohu
k uhrazení závazků účastníka vůči poskytovateli vyplývajících ze Smlouvy
v případě, že tyto závazky nebudou ve stanovených lhůtách vyrovnány.
Zaplacená záloha nebo její část bude po odečtení veškerých závazků účastníka
vůči poskytovateli vrácena účastníkovi.
Ocitne-li se účastník v prodlení
s placením vyúčtované ceny za poskytnuté služby nebo je-li v prodleni
splacením ostatních peněžních závazků dle Smlouvy, je poskytovatel oprávněn
účtovat mu ode dne následujícího po vzniku prodleni až do dne úhrady smluvní
pokutu ve výši 0,1% z dlužné částky denně. Smluvní pokutu je účastník
povinen zaplatit ve lhůtě splatnosti vyúčtování, obsahujícího smluvní pokutu.
Právo poskytovatele domáhat se náhrady škody z titulu prodlení účastníka
s platbou dlužných částek není zaplacením smluvní pokuty dotčeno.
6. Hlášeni poruch nebo
závad a termíny jejich odstranění
Zjistí-li účastník poruchu telekomunikační
sítě nebo vadu služby, ohlásí tuto skutečnost na - příslušné Call Centrum.
Kontakt je specifikován ve Smlouvě.
Poskytovatel se zavazuje odstranit poruchy nebo
závady vzniklé na své straně co nejdříve, zpravidla do 24 (dvaceti čtyř) hodin
od nahlášení takové poruchy nebo závady účastníkem.
Odpovídá-li za poruchu
nebo vadu služby účastník nebo se oznámeni účastníka ukáže jako nepravdivé, je
poskytovatel oprávněn vyúčtovat účastníkovi náklady, jež mu v souvislosti
s odstraněním takové poruchy nebo vady vznikly.
Účastník se zavazuje neprodleně oznámit
poskytovateli zjištěné poruchy, vady nebo poškození účastnické linky.
7. Reklamace a kompenzace
Účastník je oprávněn
reklamovat
rozsah, kvalitu služby a výši účtované ceny. Reklamace musí mít písemnou formu
a musí být podána neodkladně (zpravidla do tří týdnů od zjištěni vady služby),
jedná-li se o reklamaci rozsahu a kvality poskytované služby. Jedná-li se o
reklamaci nesprávně vyúčtované ceny, musí být reklamace písemně podána na Call
Centrum nejpozději do dvou měsíců od doručení vadného vyúčtování, jinak právo
na reklamaci zanikne. Reklamaci lze podat i faxem a elektronickou poštou
nepřetržitě po dobu dvaceti čtyř hodin denně.
Podání reklamace na výši vyúčtované ceny
nemá odkladný účinek a účastník je povinen uhradit cenu za poskytnutou službu
nejpozději do dne splatnosti příslušného vyúčtování.
Reklamace musí obsahovat minimálně
tyto údaje:
identifikaci
účastníka, číslo Smlouvy příslušné služby, ke které je uplatněna reklamace, předmět
reklamace, přesný popis,podpis účastníka nebo jeho oprávněného zástupce.
Poskytovatel je povinen vyřídit
reklamaci proti výši vyúčtované ceny stanoveným způsobem a bez zbytečného
odkladu, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů ode dne doručení
reklamace. Vyžaduje-li vyřízení reklamace proti výši vyúčtované ceny projednání
s poskytovatelem telekomunikačních služeb, vyřídí poskytovatel tuto reklamaci
nejpozději do 60 (šedesáti) kalendářních dnů ode dne doručeni této reklamace.
Účastník má nárok na vrácení přeplatku na
základě kladně vyřízené reklamace proti výši vyúčtované ceny a poskytovatel se
zavazuje takto vzniklý přeplatek vrátit účastníkovi do 30 (třiceti)
kalendářních dnů ode dne kladného vyřízení reklamace. Poskytovatel je oprávněn
použít tento přeplatek přednostně k vyrovnání splatných pohledávek
poskytovatele za účastníka. Pokud takové pohledávky neexistuji, nebo
k vyrovnáni přeplatku nepostačí, poskytovatel vrátí účastníkovi přeplatek
(event. snížený o výši pohledávek) formou dobropisu v nejbližším
vyúčtování, následujícím po kladném vyřízení reklamace, nebo jiným způsobem,
dohodnutým s účastníkem.
Poskytovatel je v případě
reklamace rozsahu a kvality poskytované služby povinen vyrozumět účastníka o
uznání nebo neuznání reklamace písemnou formou, a to:
u jednoduchých reklamací, nevyžadujících technické šetřeni do 15 (patnácti)
kalendářních dnů ode dne doručení příslušné reklamace poskytovateli u reklamací vyžadující technické šetření nejpozději do 30 (třiceti) kalendářních
dnů ode dne doručení reklamace poskytovateli u reklamací, které je nutno projednat a řešit ve spolupráci se zahraničními
provozovateli telekomunikačních sítí nebo poskytovateli telekomunikačních
služeb do 60 (šedesátí) kalendářních dnů ode dne doručení reklamace poskytovateli.
V případě, že je uznána reklamace
rozsahu a kvality poskytované služby, poskytovatel sníží poměrně vzhledem
k míře sníženi kvality částku účtovanou účastníkovi za nekvalitně
poskytovanou službu za období ode dne doručení příslušného písemného sdělení až
do okamžiku odstranění snížení kvality.
Poskytovatel nepřijme reklamaci
zejména pokud:
byla podána po lhůtě stanovené v těchto Všeobecných podmínkách
poskytovatel již dříve tuto reklamaci odmítl, nebo tato reklamace byla poskytovatelem již
dříve vyřízena v souladu s těmito podmínkami
V případě nesouhlasu s výsledkem
posouzeni reklamace může účastník podat námitku v odboru Českého
telekomunikačního úřadu místně příslušného pro danou oblast.
8. Omezení poskytování
služby
Poskytovatel je oprávněn na nezbytně
nutnou dobu omezit nebo přerušit poskytování služby z důvodů:
provádění údržby nebo opravy telekomunikační
sítě
v krizových situacích (zejména §87 zákona č.
151/2000 Sb., o telekomunikacích a o změně dalších zákonů, v platném
znění)
ostatních závažných, technických nebo provozních
na základě písemného oznámení účastníka o zneužití služby dle těchto Všeobecných podmínek
Poskytovatel je oprávněn omezit aktivní užívání služby, pokud je účastník v prodlení s úhradou plateb
za poskytnuté služby a/nebo neplní další smluvní podmínky a nesjednal nápravu
ani v náhradním termínu plnění, který mu byl poskytovatelem stanoven v prokazatelně dodaném upozornění. Jestliže účastník neplní smluvní podmínky
opakovaně, má poskytovatel právo smlouvu vypovědět.
9. Odpovědnost za škodu a náhrada škody
Poskytovatel odpovídá za skutečnou škodu na
hmotném majetku účastníka způsobenou v důsledku porušení právních předpisů
a povinností neuvedených ve všeobecných podmínkách pouze pokud k takovému
porušení došlo úmyslným jednáním nebo hrubou nedbalostí zaměstnanců poskytovatele.
Poskytovatel neodpovídá za:
škodu, která vznikne jako důsledek překročení
kapacitní meze, poruchy, opravy nebo údržby telekomunikační sítě či její části
škodu, která vznikne zaviněním
uživatele
škodu, která vznikne v důsledku okolností
vylučujících odpovědnost dle zákona ušlý zisk
V případě
neposkytnutí
služby podle Smlouvy je odpovědnost poskytovatele omezena na povinnost
urychleně odstranit závadu a vrátit neoprávněně účtované a zaplacené částky.
Poskytovatel tedy není povinen uhrazovat účastníkům či uživatelům služby
náhradu škody v důsledku neposkytnutí služby nebo vadného poskytnutí
služby.
Účastník odpovídá za takovou škodu na
hmotném majetku poskytovatele, která vznikne prokazatelně jeho zaviněním nebo
zaviněním uživatele, kterému úmyslně nebo z nedbalosti umožnil tuto škodu
způsobit, s výjimkou případů vylučujících odpovědnost dle zákona.Tuto
škodu je účastník povinen uhradit v prokázané výši. Pokud by ke škodě dle
tohoto bodu došlo úmyslným jednáním účastníka, je účastník povinen uhradit
takovou škodu v prokázané skutečné výši.
Účastník odpovídá za škodu, která vznikne
poskytovateli, pokud přes předchozí upozornění poskytovatelem pokračuje
v činnosti, která byla poskytovatelem označena za zneužívání služby.
Účastník je odpovědný poskytovateli v plném
rozsahu i za škodu způsobenou uživatelem, kterému úmyslně či z nedbalosti
umožnil využívání služby.
10. Vznik, změna, převod
a ukončení Smlouvy
Smlouvu je možné uzavřít na dobu určitou nebo na
dobu neurčitou. Není-li ve Smlouvě vyznačena doba jejího trvání je uzavřena na
dobu neurčitou. Minimální doba
užívání služby je uvedena ve Smlouvě a je to doba 12 měsíců. Minimální doba užíváni
přístupu k internetu (služby) se počítá ode dne zřízení služby, popř. ode
dne provedeni změny služby dle Dodatku smlouvy. Případné prodlouženi minimální
doby užívání služby bude řešeno dodatkem Smlouvy.
Účastník je oprávněn podat žádost o změnu Smlouvy,
přičemž žádost o změnu musí obsahovat identifikační údaje účastníka, které jsou
nezbytnou součásti návrhu Smlouvy, číslo Smlouvy, popis změny, kterou účastník
požaduje, datum a podpis účastníka.
Žádost o změnu Smlouvy se podává písemně
kontaktní osobě poskytovatele.
O přijetí nebo odmítnutí žádosti o
změnu Smlouvy informuje poskytovatel účastníka dohodnutým způsobem nebo poštou.
Při odmítnutí žádostí o změnu Smlouvy sdělí poskytovatel účastníkovi důvody
odmítnutí, případně se pokusí spolu s účastníkem najít alternativní řešení.
Žádost o změnu Smlouvy se okamžikem sdělení
účastníkovi o přijetí jeho žádosti stává změnou Smlouvy, která se písemně
potvrdí Dodatkem k příslušné Smlouvě. Provedení požadované změny se považuje za
přijetí změny Smlouvy.
Převod práv a závazků účastníka ze Smlouvy na
třetí osobu je možný jen s písemným souhlasem poskytovatele
Výpovědí Smlouvy není dotčena povinnost
účastníka uhradit poskytovateli veškeré dlužné částky ani oboustranná
odpovědnost za případnou škodu.
Poskytovatel může vypovědět smlouvu
nebo jednotlivou službu s okamžitou
platností tj. dnem doručení písemné výpovědi účastníkovi:
v případě existence důvodného podezření, že
účastník zneužívá telekomunikační síť nebo užívá službu v rozporu
s obecně závaznými právními předpisy
v případě opakovaného anebo vážného
neplnění smluvních podmínek ze strany účastníka, V případě, že při
zařízení služby, provádění změny služby nebo odstraňování služby účastník
neposkytuje dostatečnou součinnost poskytovateli v souladu se Smlouvou.
Při ukončení smlouvy nebo jednotlivé služby
výpovědí podanou účastníkem před zřízením služby nebo provedením změny služby, při
nedodržení závazné doby platnosti smlouvy je účastník povinen nahradit
poskytovateli vynaložené výdaje, připadající na již vynaložené výdaje, práce a
jejich přípravu ve výši 3000,- Kč bez DPH; to platí i v případě výpovědi
smlouvy nebo jednotlivé služby poskytovatelem dle těchto Všeobecných podmínek.
Při ukončení smlouvy je účastník povinen
vrátit bez zbytečného prodlení poskytovateli vše, co je vlastnictvím
poskytovatele. Veškeré pohledávky a závazky vyplývající ze smlouvy vyrovnají
smluvní strany nejpozději do 45 (čtyřiceti pěti) kalendářních dnů po jejím
ukončení.
11. Ochrana osobních
údajů
Poskytovatel se zavazuje zpracovávat osobní údaje
účastníka v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů
za účelem řádného plnění Smlouvy, a to po dobu nezbytně nutnou. S osobními
údaji dle tohoto zákona mají oprávnění nakládat výhradně zaměstnanci
poskytovatele a jiné osoby, které zpracovávají osobní údaje na základě smlouvy
s poskytovatelem.
Nedohodnou-li se
poskytovatel s účastníkem jinak, účastník souhlasí s uvedením jména
a příjmení či obchodního jména na referenčním listu poskytovatele.
12. Územní vymezení
poskytované služby
Služba
je poskytována na území České republiky, dle určených lokalit poskytovatelem.
13. Jiná odpovědnost
Poskytovatel
neodpovídá za obsah dat (zpráv) přenášených prostřednictvím služby.
14. Ustanovení společná a
závěrečná
Smluvní vztah mezi
účastníkem a poskytovatelem se řídí Telekomunikačním zákonem, obchodním zákoníkem a
Občanským zákoníkem.
Za písemné se považují právní úkony doručené poštou, kurýrem, faxem nebo el.
Poštou ve formě určené zákonem č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o
změně některých dalších zákonů v platném znění.
Podpisem Smlouvy účastník potvrzuje, že se
s jednotlivými částmi Smlouvy a dokumenty (Ceník, Všeobecné podmínky)
seznámil, že s nimi souhlasí a bude dodržovat podmínky tam stanovené.
Text smlouvy či Všeobecných podmínek
je závazný.
Tyto Všeobecné podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.9.2005. Pro účastníky, kteří uzavřeli s poskytovatelem
Smlouvu před 1.9.2005, vstupují tyto Všeobecné podmínky v účinnost dnem 1.1.2006. |
|
Copyright © 2011 Daconet s.r.o. All rights reserved. |
|